I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawcą towarów jest firma: PoPieczone Kinga Piernicka z siedzibą przy ul. Stefczyka 45, 84-200 w Wejherowie, NIP: 5882457708, REGON: 385940348.
- Pod adresem: popieczone.pl firma PoPieczone Kinga Piernicka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej produktów cukierniczych, piekarniczych oraz garmażeryjnych firmy PoPieczone Kinga Piernicka, skierowanej do konsumenta oraz przedsiębiorcy.
- Kontakt ze Sklepem Internetowym PoPieczone (popieczone.pl) jest możliwy za pośrednictwem:
- adresu e-mail: [email protected]
- telefonu: +48 692-359-060
(kontakt możliwy jest przez całą dobę tj. 24h/dobę)
- Wszystkie ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej i podstronach sklepu internetowego PoPieczone nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie internetowej i podstronach sklepu internetowego PoPieczone (popieczone.pl) składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w regulaminie Sklepu Internetowego PoPieczone.
- Wszystkie produkty oferowane przez sklep internetowy PoPieczone (popieczone.pl) są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Dokonanie zakupu Produktu dokumentowane jest wystawieniem faktury. W przypadku wystawienia faktury na Konsumenta, będzie on zobowiązany do podania imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania. W przypadku wystawienia faktury na przedsiębiorcę, Klient będzie zobowiązany do podania firmy przedsiębiorstwa, adresu siedziby oraz NIP.
II. DEFINICJE
Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:
- Konsument– osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego (www.popieczone.pl) w tym w szczególności dokonująca zakupów;
- Sprzedawca– PoPieczone Kinga Piernicka z siedzibą przy ul. Stefczyka 45, 84-200 w Wejherowie, NIP: 5882457708, REGON: 385940348.
- Sklep Internetowy PoPieczone– sklep internetowy Popieczone.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.popieczone.pl
- Regulamin– niniejszy regulamin świadczenia usług przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego PoPieczone;
- Produkt– każdy przedmiot zamówienia u Sprzedawcy;
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę produktów.
III. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem Internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny w Sklepie Internetowym PoPieczone za pośrednictwem strony internetowej: popieczone.pl
- Klient może złożyć zamówienie:
- dokonując rejestracji i tym samym zakładając konto w Sklepie Internetowym PoPieczone wchodząc na stronę internetową popieczone.pl
- dokonując zakupu bez rejestracji konta w Sklepie Internetowym PoPieczone wchodząc na stronę internetową popieczone.pl bez konieczności logowania się.
- W przypadku podjęcia decyzji przez Klienta o dokonaniu rejestracji, Klient podaje swoje dane w postaci adresu e-mail i wpisuje proponowane przez siebie hasło, celem zabezpieczenia dostępu do utworzonego przez siebie konta.
- Aby złożyć zamówienie Klient dodaje towar do koszyka za pomocą przycisku znajdującego się w karcie produktu „Dodaj do koszyka”. Oznacza to koniec dodawania produktów do koszyka i przejście do podsumowania zamówienia. Za pomocą przycisku „Zamówienie” następuje akceptacja podsumowania zamówienia i przejście do danych osobistych i danych odbioru.
- Akceptacja koszyka następuje za pomocą przycisku „Zamówienie”, w wyniku której Klient jest przekierowany do opcji uzupełnienia danych adresowych i dokonania wyboru sposobu dostawy.
- Następnie Klient składa zamówienie (ofertę kupna) za pomocą przycisku „Kupuję i płacę”.
- Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail zawierającymi szczegóły płatności (dane, nr zamówienia, sposób płatności).
- Po opłaceniu zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta w zamówieniu, z adresu e-mail [email protected]jest wysyłana wiadomość e-mail potwierdzająca złożenie zamówienia i przyjęcie go do realizacji.
- W przypadku problemów z dokonaniem przelewu, prosimy o kontakt drogą e-mail na adres: [email protected]
IV. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA
- Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.
- Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przeciągu 48 godzin np. z powodu braku określonego produktu lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w określonym przez Klienta czasie. W przypadku zamówień opłaconych, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta. W/w zapis nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji, czyli takich dla których została zawarta umowa sprzedaży.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.
- Klient może zrezygnować z zamówienia zanim zostanie przyjęte do realizacji. Sprzedawca dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przyjętego do realizacji tylko, jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, który umożliwia jego wycofanie.
- Standardowy termin kompletacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Zamówiony towar może zostać dostarczony pod adres wskazany przez Klienta, na terenie Wejherowa i okolic. Koszt transportu pokrywa Klient.
- Uwagi podane przez Klienta w polu „Uwagi do zamówienia” Sprzedawca będzie się starał zrealizować w miarę możliwości – nie mogą one być traktowane jako świadczenia gwarantowane przez Sprzedającego i nie warunkują zrealizowania podstawowego zamówienia złożonego przez Klienta.
- W przypadku zamówienia przez Klienta ciasta lub tortu z dedykacją lub tabliczki z dedykacją, PoPieczone Kinga Piernicka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zawartą w nich treść. W szczególnych przypadkach PoPieczone Kinga Piernicka może odmówić bez podania przyczyny realizacji zlecenia z dołączoną dedykacją do zlecenia ze względu jej treść, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Produkty standardowe posiadają znaki graficzne producenta, elementy graficzne oraz inne elementy ozdobne, które mogą być niewidoczne na przykładowych zdjęciach. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera. Prosimy szczegółowo upewnić się czy każdy element produktu odpowiada Państwa oczekiwaniom – informacje o produktach mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną pod numerem telefonu: +48 692-359-060lub drogą e-mail pod adresem: [email protected]
V. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:
- Przelew elektroniczny przelewy24 (płatności BLIK i szybkie przelewy internetowe)
- Płatność przy odbiorze
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie przelewów elektronicznych (płatności BLIK oraz szybkie przelewy internetowe) jest
VI. ZWROTY I REKLAMACJE
Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży.
- Sprzedający informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, z wyłączeniem następujących przypadków opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt. 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; pkt. 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; pkt.5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- W związku z powyższym Klientowi dokonującemu zamówienia przez popieczone.pl nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy ze względów higienicznych oferowanych produktów w Sklepie Internetowym PoPieczone.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek i zwrotów towaru za zaliczeniem pocztowym lub pobraniem.
- W szczególnych i uzasadnionych przypadkach jest możliwość anulowania zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wyprodukowane..
- Zamówienie powinno być sprawdzone przez Klienta i kierowcę. W tym celu zamówiony produkt / produkty powinny zostać obejrzenie i okazane oraz sprawdzone z protokołem odbioru i wydania towaru.
VII. REKLAMACJE
- Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w obecności dostawcy (kierowca).
- W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową po jego odbiorze lub dostawie Klient może złożyć reklamację poprzez adres e-mail Sprzedającego: [email protected]w siedzibie Sprzedającego, dostarczając produkt i dowód jego zakupu. Tym samym Klient może nie przyjąć towaru.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez PoPieczone Kinga Piernicka, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. PoPieczone poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w formie:
- zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
- zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
VIII. WADY RZECZY
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
- W przypadku stwierdzenia wady przez Klienta, może on złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, może:
- zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
- Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
IX. POLUBOWNE ROZWIĄZANIE SPORU
- Sprzedawca wyraża zgodę na polubowne rozstrzygnięcie ewentualnych sporów konsumenckich.
- Sprzedawca wskazuje jako podmiot uprawniony do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku ul. Konopnickiej 4, 80-240 Gdańsk. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich ma polegać na:
- umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony;
- przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu;
- rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania.
- W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o:
- zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu
- odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
X. DANE OSOBOWE
- Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych firmy PoPieczone Kinga Piernicka z siedzibą przy ul. Stefczyka 45, 84-200 w Wejherowie.
- Przetwarzanie uzyskanych danych osobowych odbywa się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych (Ustawa z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych; Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE).
- Administratorem danych osobowych jest PoPieczone Kinga Piernicka z siedzibą w Wejherowie przy ul. Stefczyka 45, 84-200 Wejherowo, Polska, NIP: 6851467712 i REGON: 367486202.
- Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy oraz jeśli Klient wyrazi na to zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przy składaniu zamówienia, w celu informowania o nowych produktach oraz promocjach oferowanych przez firmę PoPieczone Kinga Piernicka.
- W przypadku danych osobowych zbieranych celem złożenia i realizacji zamówienia handlowego, a zatem w celu wykonania umowy związanej ze złożonym zamówieniem te dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz przez okres ustawowo przewidziany w celu zgłoszenia przez Państwa ew. roszczeń względem PoPieczone Kinga Piernicka i/lub roszczeń Popieczone Kinga Piernicka względem Państwa. Podstawą takiego przetwarzania jest niezbędność przetwarzania dla wykonania umowy zakupu w PoPieczone Kinga Piernicka, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (Artykuł 6 ust. 1 b RODO), a także ochrona prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez PoPieczone Kinga Piernicka, tj. w celu obsługi reklamacji (pod- stawa prawna przetwarzania – Artykuł 6 ust. 1 lit b RODO, – niezbędność przeważania do wykonania umowy), oraz w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes PoPieczone Kinga Piernicka (Artykuł 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie praw PoPieczone Kinga Piernicka. Podanie danych osobowych celem złożenia i realizacji zamówienia handlowego jest wymogiem umownym, warunkiem zawarcia umowy z PoPieczone Kinga Piernicka, jesteście Państwo zobowiązani do ich podania w celu złożenia i realizacji zamówienia, a jeśli nie podacie Państwo wymaganych danych, zamówienie nie będzie mogło zostać przyjęte i zrealizowane przez PoPieczone Kinga Piernicka.
- Sprzedawca w związku z prowadzoną działalnością i gromadzonymi danymi osobowymi Klienta postępuje zgodnie z przyjętą Polityką Prywatności, dostępną pod adresem https://popieczone.pl/polityka-prywatnosci.
- Sprzedawca prowadząc Sklep Internetowy PoPieczone korzysta z tzw. plików cookies, godnie z postanowieniami Polityki Cookies, określonymi pod adresem https://popieczone.pl/polityka-cookies.
- PoPieczone Kinga Piernicka dba o zachowanie bezpieczeństwa i poufności Państwa danych osobowych oraz zagwarantowanie realizacji Państwa uprawnień, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Przekazując PoPieczone Kinga Piernicka dane osobowe, każda osoba ma prawo do:
- żądania od PoPieczone Kinga Piernicka dostępu do udostępnionych danych osobowych (w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, także w formie elektronicznej); ich sprostowania (jeśli te dane znajdujące się w posiadaniu PoPieczone Kinga Piernicka są niedokładne lub niekompletne), usunięcia (np. jeśli te dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a PoPieczone Kinga Piernicka nie ma podstaw do ich przetwarzania, np. na podstawie Pana/Pani zgody albo do realizacji obowiązku prawnego, dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem) lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (dotyczącego przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionych
interesów PoPieczone Kinga Piernicka, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją); macie także Państwo prawo do przenoszenia danych udostępnionych nam przez Pana/Panią w formacie do odczytu maszynowego (pozwalającym na swobodny odczyt przez komputer), np. gdyby Pan/Pani chciał/a udostępnić je innemu podmiotowi oraz prawo do ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach (przy składaniu wniosku należy wskazać jeden z poniższych przypadków):- jeśli ma Pan/Pani zastrzeżenia co do prawidłowości swoich danych – na okres pozwalający PoPieczone Kinga Piernicka sprawdzić prawidłowość tych danych;
- jeśli Pan/Pani uważa, że przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale jednocześnie nie chce Pan/Pani, abyśmy je usunęli, lecz żąda Pan/Pani w zamian ograniczenia ich wykorzystania;
- jeśli Pana/Pani dane osobowe nie są już nam potrzebne, natomiast potrzebuje ich Pan/Pani w związku z dochodzeniem, ustaleniem lub obroną swoich roszczeń;
- jeśli wyraził Pan/Pani sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych, a naszym obowiązkiem jest sprawdzenie, czy powinniśmy je dalej przetwarzać, na czas potrzebny dla takiego sprawdzenia.
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
Wszystkie wskazane powyżej uprawnienia możecie Państwo realizować zgodnie z Artykułami od 15 do 21 RODO.
- żądania od PoPieczone Kinga Piernicka dostępu do udostępnionych danych osobowych (w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, także w formie elektronicznej); ich sprostowania (jeśli te dane znajdujące się w posiadaniu PoPieczone Kinga Piernicka są niedokładne lub niekompletne), usunięcia (np. jeśli te dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a PoPieczone Kinga Piernicka nie ma podstaw do ich przetwarzania, np. na podstawie Pana/Pani zgody albo do realizacji obowiązku prawnego, dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem) lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (dotyczącego przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionych
- PoPieczone Kinga Piernicka nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego).
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Internetowym PoPieczone. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy:
- Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
- Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
- Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich; oraz innych aktów prawnych powołanych w niniejszym regulaminie.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być zmieniane tylko i wyłącznie przez Sprzedawcę w dowolnym momencie. Wyżej wymienione zmiany będą publikowane na stronie internetowej popieczone.pl,w związku z czym istnieje możliwość sprawdzenia i wydrukowania aktualnie obowiązującej wersji w dowolnym momencie.
- Dla korzystania ze Sklepu Internetowego PoPieczone system teleinformatyczny Klienta powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11 lub nowszy; Firefox 56 lub nowszy; Opera 48 lub nowsza; Chrome 61 lub nowszy; Safari 10.3 lub nowszy
- Użytkownik powinien mieć włączoną obsługę JavaScript w przeglądarce.
Wersja z dnia 15.09.2022 (aktualnie obowiązująca)